Drama Suri Hati Mr Pilot lakonan Neelofa dan Fattah Amin



Diawali 10 Oktober ini di Astro Ria, drama Suri Mr Pilot penyesuaian novel karya Dyla Dyna bakal memulakan siarannya. Drama terbitan Cube Film Sdn Bhd ini diarahkan oleh Michael Ang serta di aktori pelakon seperti Fattah Amin, Neelofa, Eleena, Alvin Chong, Mas Khan, Aleza Shadan, Nina Juren.

Episod 1 Episod 2 Episod 3 Episod 4 Episod 5 Episod 6 Episod 7
Episod 8 Episod 9 Episod 10 Episod 11 Episod 12 Episod 13 Episod 14
Episod 15 Episod 16

Sinopsis drama, pertemuan Ejaz (Mr. Pilot) serta Warda buka awal mulanya lembaran cerita dua th. lalu. Momen yang memicu Warda dibuang keluarga atas kebodohan sendiri yang sangat taasub dengan cinta Muslim!

Getar yg ada buat jiwa Warda serta Ejaz kalut sendiri. Ejaz diasak cemburu dengan hadirnya Daniel serta Razif yang ikut menaruh perasaan istimewa pada Warda. Akhirnya dia nekad buat mengahwini Warda.

Perkahwinan yang terbina mula mengundang bibit cinta di hati mereka. Tetapi tika bahagia ada di puncak, Muslim kembali menuntut cinta. Inara mula membuat gagasan. Ejaz mula diburu syak wasangka. Jalinan yang retak menunggu iris pada akhirnya roboh waktu satu kemalangan menerpa Ejaz serta meragut pergi semuanya yang di cita-citakan serta cintanya buat Warda serta dunia penerbangan.

Masihlah adakah lagi bahagia untuk mereka? Layakkah Warda jadi suri hati buat Mr. Pilotnya? Atau bakal jadi toksin berbisa pada kebahagiaan Ejaz?

Nantikan drama Suri Hati Mr Pilot ini dimulai 10/10/2016 selepas tamatnya Abang Bomba I Love You, setiap hari Isnin hingga Khamis jam 10 maam di saluran Astro Ria 104 dan HD 123.
Drama Suri Hati Mr Pilot lakonan Neelofa dan Fattah Amin Drama Suri Hati Mr Pilot lakonan Neelofa dan Fattah Amin Reviewed by Unknown on 04.35 Rating: 5
Diberdayakan oleh Blogger.